diumenge, 15 de novembre del 2009

El cinema m'ha fet molt mal

Sí, n'he vist de tots colors. I nacionalitats. I no és que hagi plorat excessivament, però s'han ficat ben endins... de vegades fent molt de mal. Perquè les pel·lícules, senyors meus, són dolentes. Però no dolentes de qualitat, sinó que fan mal a la gent. Un mal absolutament irreparable. I, si no, que vingui el senyor Darcy i ho arregli.

El cinema m'ha fet tan mal, que ara em sento capaç de mantenir un diari com si fos una anglesa qualsevol que compta les cigarretes i les calories que s'empassa al dia.

Maleït cinema! Jo et condemno, Mirito Torreiro! Mira què li has fet a la meva vida!!!!

[CUT TO TITLE]

Benvinguts a les meves desventures vitals. No tenen més interès, però bé que anem a veure Crepúsculo i ens quedem tan amples...

PEL·LÍCULA DEL DIA: "Bridget Jones' Diary" de Sharon Maguire

7 comentaris:

  1. Bien!! sóc la teva primera fans!!!! YYYUJUUUU!!!!

    ResponElimina
  2. Danke, Babelie! Se't compensarà amb alguna cosa realment valuosa :D

    ResponElimina
  3. el meu amort etern? T'he fet promoció al feisbuc... ho pots entendre com un regal marketinià :P

    ResponElimina
  4. visca!! que comenci l'espectacle!

    ResponElimina
  5. Ei, veig que hauré de començar a actualitzar el meu blog ara que us hi poseu tots, doncs!
    Apa pedorra, et seguiré llegint!

    ResponElimina
  6. Violant, estimadíssima, no saps quina joia sento quan veig les teves paraules!

    (a més, compartim format de bloc! xD)

    Anima't! Que ara en fem tots!

    ResponElimina